niedziela, 17 sierpnia 2014

Bezglutenowe muffinki karobowe

Te muffinki zrobiłam z przepisu Wegan Nerd, który znajdziecie tu: klik Wprowadziłam klika modyfikacji, mianowicie zrezygnowałam z czekolady, użyłam mleka owsianego zamiast migdałowego oraz sody zamiast proszku do pieczenia. Zrezygnowałam również z owoców, o których mowa w przepisie. Muffinki po upieczeniu rozkroiłam i jedną partię posmarowałam dżemem wiśniowym, a drugą, w ramach eksperymentu, posmarowałam kaszką dla dzieci o smaku bananowym i na wierzch położyłam kawałki bananów. Mam zdjęcie tylko tej drugiej wersji. Muszę przyznać, iż pomysł z kaszką był chybiony, zdecydowanie wygrały muffinki przełożone dżemem.

Ogólnie był to mój pierwszy kontakt z mąką migdałową i jestem po prostu zachwycona :) Ciasta na bazie tej mąki smakują według mnie lepiej, niż na mące pszennej. Szkoda tylko, że mąka ta nie należy do najtańszych..


1 komentarz:

  1. Śliczny blog! Ma bardzo ciekawą formę, a przepisy również apetyczne.
    Zapraszam do mnie http://przepisynawidelcu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń